Jak wykorzystać telemarketing do budowy trwałych relacji z klientami? Directan Plus ma rozwiązanie!

Bez wątpienia każda firma powinna zwrócić szczególną uwagę na budowanie trwałych relacji z klientami. Ostatecznie to oni decydują o sukcesie biznesowym oraz renomie marki. Jednym z narzędzi wykorzystywanych do budowy relacji z klientem jest telemarketing, który wciąż przez wielu traktowany jest nieco po macoszemu. Ze względu na jego potencjał, warto odpowiednio go wykorzystać. Eksperci Directan Plus doskonale o tym wiedzą i pokażą Ci, jak wykorzystać marketing telefoniczny do realizacji swoich celów biznesowych.

Bezpośrednia rozmowa ma olbrzymi potencjał marketingowy 

Już tylko kilka minut rozmowy z klientem może korzystnie wpłynąć na wizerunek Twojej firmy oraz zachęcić rozmówcę do skorzystania z jej usług. Wszystko dlatego, że marketing bezpośredni ma bardzo duży potencjał, a telemarketing wciąż należy do najskuteczniejszych form komunikacji i z powodzeniem może być wykorzystywany do realizacji różnych celów. Doskonale zdają sobie z tego sprawę eksperci Directan.pl. To firma telemarketingowa z ponad 20. letnim doświadczeniem na rynku. Razem z przedstawicielami agencji Directan Plus, odkryjesz potencjał telemarketingu pod kątem budowania długotrwałych relacji. 

Jak prowadzić rozmowę, aby zbudować relację z klientem?

Oczywiście kluczem do osiągnięcia założonego celu jest staranne poprowadzenie rozmowy z klientem. Osoba po drugiej stronie słuchawki musi czuć się ważna. Jako telemarketer musisz zadbać o to, aby dokładnie zapoznać się z potrzebami klienta oraz wyzwaniami, przed którymi staje. Dopiero w kolejnym kroku można zaproponować rozwiązanie tych problemów. Docenienie klienta sprawi, że przychylniej spojrzy na Twoją firmę i ułatwi to budowanie trwałych relacji. Właśnie dlatego każda rozmowa telefoniczna, nawet jeżeli dotyczy trudnych tematów, powinna być prowadzona zgodnie z zachowaniem kultury osobistej. 

Jako telemarketer przede wszystkim słuchaj. Przyjmuje się, że proporcja udzielania się w trakcie rozmowy powinna wynosić 80-20 na korzyść klienta. Zanim jednak zaczniesz rozmawiać, nakreśl, w jakim celu dzwonisz i sprawdź, czy rozmowa możliwa jest już teraz, czy lepiej umówić się na konkretny termin jeszcze tego samego dnia. Szanuj czas klienta, a on to doceni, co może przełożyć się na osiągnięcie celu prowadzonej kampanii telemarketingowej. 

Kto może skorzystać z telemarketingu?

Telemarketing to narzędzie o szerokich możliwościach zastosowania. Od lat z powodzeniem wykorzystywany jest zarówno w kampaniach B2B, jak i B2C. Poprzez telefon można budować trwałe relacje i z powodzeniem sprzedawać usługi lub produkty o wartości nawet kilkuset tysięcy i więcej. Oczywiście wiele zależy od starannie dobranej grupy docelowej, jakości oferowanych produktów i usług, doświadczenia telemarketera oraz renomy firmy, którą reprezentuje. Jeżeli jednak chcesz postawić na wysokiej jakości wsparcie w tym obszarze, to warto zapoznać się z ofertą Directan.pl. Ta agencja reklamowa od ponad 20. lat realizuje wysokiej jakości usługi w ramach telemarketingu B2B oraz B2C, które są skrojone na miarę potrzeb klienta agencji oraz jego odbiorców. Eksperci zapoznają się z Twoją sytuacją i celami kampanii, a następnie przygotują dla Ciebie indywidualną strategię działania. 

Skąd wziąć kontakty telefoniczne?

Jednym z wyzwań w ramach telemarketingu jest zbudowanie bazy kontaktów. Od kilku lat obowiązują ograniczenia w tym obszarze, dlatego warto skorzystać z pomocy profesjonalisty. Generowanie leadów można prowadzić we własnym zakresie. Należy jednak zadbać o to, aby każdy lead z bazy w sposób świadomy i jednoznaczny zezwolił na kontakt telefoniczny. Alternatywą jest skorzystanie z przygotowanej bazy, którą dysponuje Directan Plus. 

Jakie cele może realizować kampania telemarketingowa?

Telemarketing może realizować różne cele. Odpowiednio przygotowana strategia może być nastawiona m.in. na takie rezultaty jak:

  • walidacja leadów pozyskiwanych w innych kanałach (online, spotkania bezpośrednie);
  • umawianie spotkań sprzedażowych;
  • wykonanie badania rynku;
  • potwierdzanie danych kontaktowych;
  • generowanie leadów z cold callingu.

Eksperci Directan Plus zadbają o dokładne zrozumienie Twoich oczekiwań, a następnie o przeprowadzenie kampanii z zachowaniem najwyższych standardów rynkowych. Działania będą ukierunkowane na realizację celu oraz zbudowanie trwałych relacji z klientem. 

Co obejmuje współpraca z Directan Plus?

Współpraca z Directan Plus ma charakter indywidualny. Oznacza to, że przedstawiciel agencji najpierw dokładnie zapozna się z potrzebami klienta i specyfiką jego działalności, a następnie przygotuje strategię szytą na miarę. W ramach współpracy Directan Plus proponuje m.in.:

  • doradztwo w obszarze organizacji i realizacji kampanii telemarketingowej;
  • przygotowanie skryptów rozmów;
  • nagrywanie i analizę przeprowadzonych rozmów;
  • przeprowadzenie kampanii telefonicznej z zachowaniem najwyższych standardów rynkowych;
  • wykonanie raportu z przeprowadzonych działań;
  • pełne skupienie się na potrzebach klienta i założonym celu kampanii. 

Na bazie lat doświadczenia firma przygotowała dedykowany System Contact Center. To rozbudowana infrastruktura, której działanie opiera się na sprawdzonych i wydajnych procesach. Dzięki temu specjaliści Directan Plus z powodzeniem przeprowadzą kampanię telemarketingową dla klientów z wielu sektorów. Oferta obejmuje zarówno kontakt w języku polskim, jak i kontakt z klientami zagranicznymi. 

Directan Plus – eksperci od budowania trwałych relacji z klientem i skutecznych kampanii marketingowych

Jeżeli zależy Ci na przeprowadzeniu działań telemarketingowych i wykorzystaniu ich do zbudowania trwałych relacji z klientami, to sprawdź ofertę Directan Plus. Firma ta od lat dba o zaspokojenie potrzeb klientów oraz posiada niezbędne doświadczenie i przygotowanie merytoryczne. Zachęcamy do kontaktu z ekspertem Directan Plus w celu przygotowania indywidualnej oferty współpracy. To agencja telemarketingowa godna zaufania.