napisany przez: Miłosz Szykuła / Audio

HyperX Cloud – recenzja słuchawek dla graczy

« PoprzedniaNastępna »

Brzmienie

Ogólny charakter brzmienia  Cloudów można określić na dosyć zrównoważony z zaakcentowanym basem oraz w mniejszym stopniu sopranami. Taka charakterystyka powinna przypaść do gustu większości słuchaczy. Niskich tonów jest stosunkowo sporo, schodzą nisko, mają odpowiedni impakt ale nie są przesadzone w ilości. Kiedy trzeba potrafią „kopnąć” nie zalewając przy tym reszty pasm. Tony średnie dobrze komponują się z basem tworząc spójną całość. Słuchawki brzmią na tyle łagodnie żeby nie powinny powodować nieprzyjemności nawet u bardziej wrażliwych pod tym względem słuchaczy zachowując przy tym jednak odpowiednią czystość brzmienia. Scena dźwiękowa jest dosyć bliska, skoncentrowana przy słuchaczu nie wykluczając tego że Cloudy potrafią zagrać też z oddali. Separacja dźwięków stoi na dobrym poziomie, czasami jednak wydaje się jakby odrobinę brakowało im swobody. Słuchawki są bardzo uniwersalne i świetnie sprawdzają się w szerokiej gamie stylów  muzycznych od gatunków elektronicznych przez rock i metal kończąc nawet na muzyce klasycznej czy jazzie. W kontekście gier swoje przeznaczenie odnajdują raczej w spektakularnych wybuchach, ścieżce dźwiękowej czy komunikacji z drużyną na komunikatorze głosowym niż typowej grze na słuch w FPSach. Oczywiście nie oznacza to że nie można określić z której strony strzela do nas przeciwnik – zwyczajnie wybuchy i inne efekty dźwiękowe wypadają na nich znacznie lepiej.

Recenzja słuchawek dla graczy HyperX Cloud - 11

 

« PoprzedniaNastępna »
Komentuj

Musisz być zalogowany aby komentować.